WWW

  • estetyka
  • funkcjonalność
  • dostępność
  • budżet dostosowany do potrzeb

Skuteczna promocja firmy nie jest w dzisiejszych czasach możliwa bez strony www.  
Każda firma ma jednak swój specyficzny kod branżowy, który musi przełożyć się na wizerunek firmy w internecie. Na ten kod składa się nie tylko treść strony, ale także sposób jej prezentacji.

estetyka

Mówimy tu oczywiście o kolorystyce, graficznych wartościach layoutu dopasowanych do wizerunku firmy, ale także do odbiorcy strony. Zadaniem grafiki jest podkreślenie najważniejszego przekazu strony. Odbywa się to między innymi na zasadzie kluczy skojarzeniowych.

Np.: lekarz – biały, niebieski, stalowy, profesjonalny, chirurgiczna precyzja, doświadczenie, zaufanie, sterylny itp. Te skojarzenia będą idealnym punktem wyjścia do stworzenia grafiki serwisu branży medycznej.

funkcjonalność

Bardzo istotnym elementem jest logika strony, która umożliwia wyeksponowanie informacji najważniejszych dla odbiorcy strony (potencjalnego klienta), a także przeprowadza użytkownika w czytelny, intuicyjny sposób przez zawartość serwisu.

Logika (funkcjonalność tzw web usability) budowana jest z jednej strony w oparciu o wartości merytoryczne – odpowiada na pytania:

które informacje w mojej stronie www są najważniejsze dla klienta? Które wyróżniają mnie na tle konkurencji? 

Z drugiej strony pod uwagę brana jest tu ergonomia interfejsu . Internauta musi mieć możliwość łatwego poruszania się po serwisie, szybkiego pozyskiwania informacji. Wszystko to stwarza chęć powrotu na stronę, pozostawia internautę w przekonaniu że znalazł profesjonalną firmę, wiarygodnego partnera do swoich działań.

Istotne znaczenie ma także dobranie odpowiednich narzędzi umożliwiających łatwą i skuteczną interakcję z użytkownikiem serwisu.
Przede wszystkim CMS. Strony tworzymy w oparciu o czytelny system zarządzania treścią, tak abyś w każdej chwili mógł samodzielnie dodawać, lub zmieniać zawarte na niej informacje.
Dodatkowe narzędzia służące interakcji -  jest z czego wybierać: forum, blog, portale społecznościowe typu  facebook, you tube czy twitter, systemy rezerwacji…a lista jest znacznie dłuższa. Tworząc Twoją stronę internetową weźmiemy pod uwagę które z tych narzędzi będą Ci faktycznie potrzebne, wprowadzimy Cię w ich tajniki.

Możemy stworzyć dla Ciebie plan marketingowy nastawiony na wypromowanie Twojego serwisu. Strategia ta może wykraczać poza internet i być spójna z Twoimi działaniami promocyjnymi off-line (materiały BTL – ulotki, plakaty, foldery, potykacze, stoiska targowe). 

dostępność, SEO

W procesie tworzenia stron www nie można z oczu tracić najważniejszego celu – dotarcia do klientów. Jeżeli Twój serwis nie jest widoczny w wyszukiwarkach, to właściwie tak jakby go nie było. Na etapie tworzenia strony dbamy o to, żeby była ona przygotowana według standardów umożliwiających pozycjonowanie strony www. Na stałe współpracujemy z firmą zajmującą się profesjonalnym pozycjonowaniem serwisów www -  Olimp Pozycjonowanie. Dzięki temu jesteśmy na bieżąco jeżeli chodzi o liczne zmiany  dotyczące optymalizacji stron pod kątem SEO (SEO – ang. Search Engine Optimization).
Nasi klienci mogą skorzystać z preferencyjnych warunków podpisując umowę na pozycjonowanie serwisu. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą pozycjonowania na stronie www.olimp-pozycjonowanie.pl

budżet

Zajmujemy się tworzeniem zarówno prostych stron wizytówek opartych na oprogramowaniu Open Source (Drupal, Joomla, Wordpress) jak i dedykowanych serwisów internetowych. Różnią się one zastosowaniem, ale przede wszystkim ceną. Na promocję w sieci można wydać każde pieniądze. Zalewają nas oferty płatnych katalogów firm, ofert pozycjonowania, płatnych reklam sieci afiliacyjnych. Pomożemy Ci odnaleźć się w tym gąszczu ofert, zaproponujemy rozwiązania dopasowane do Twojego budżetu. Możemy też podjąć się całościowego lub częściowego outsourcingu Twojej strony www, obejmującego: rejestrację domen internetowych, hosting stron internetowych, bieżącą obsługę, administrację i aktualizację serwisów www, pozycjonowanie i kampanie linków sponsorowanych dla stron i sklepów www. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Wybrane realizacje